träning?

Japp, då var det dags att börja röra på flärret!
Jag, vintern + chips & dipp = sant.

Så nu är det dags att börja ut och knata igen... Linus skulle också med men han stackarn har fått ont i halsen :( Så jag får knata själv...

Hemma ifrån sälen nu, det har varit underbart!! soligt, fint väder.. så härligt och roligt!! jag ramla till å med i ankarliften för första gången, herregud vad jag skrattade, fick ju med mig syrran & hennes b-friend också... haha, de va för himla roligt..

Men nu är det dags att byta om för en powerwalk, hoppas på att jag ska försöka hålla de här med att promenera en gång per dag :) förutom när jag jobbar åsådär... men det löser sig nog!

Självklart känns en tupplur mycket mer lockande just nu, men icke... måste pusha mig själv nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0