My love!

Måste bara berätta för hela världen hur mycket jag älskar min kärlek Linus!
Ibland får man ett sånt där rus genom kroppen som gör att det pirrar i magen.
Igår kväll låg vi & pratade om när vi lärde känna varandra och när vi tillslut efter flera år blev tillsammans :)
I sommar firar vi 4 år tillsammans, & 1 år som förlovade!
Och som present till oss själva åker vi till Kroatien en vecka, det bästa (tror jag) kommer bli dagsturen till Venedig, vi ska åka gondol!
Man måste verkligen skämma bort sig själva ibland... resan till London var guld värd! Att kunna släpppa all stress och bara få vara med varandra är någonting som behövs :)

Om en månad har vi bott tillsammans i 1 år också, detta året har gått fort, men oj så fint vi har fått i lägenheten också! Nästa projekt är sovrummet :) Har en månad kvar i skolan, sen ska jag börja riva ner tapeterna på en gång!



WHEN IT'S FOR REAL, IT'S FOREVER



Kommentarer
Anonym

Ni är så söta och värda varandra! :D Och grattis, grattis, grattis i förskott :D

ses imorgon pinglan!

/Linda

2011-05-04 @ 14:55:21
sara

Haha, nej ingen påväg än iaf. Dem får börja komma om några år ;) haha, så du har redan börjat planera på att få en grabb ;D ja, det är de jag känner, kommer bli jätte dyrt! ;p puss

2011-05-05 @ 09:40:46
URL: http://grandan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0