Helg! Eller?

Lämnat in sista tentan idag och det firade jag med mitt sa-lag (och att vi nu gått halva utbildningen!!!!) med champagne.. Haha trodde vi skoja om det men en i gruppen hade absolut med sig det och vi hade det ju trevligt med lunch på det! :)

nu har jag å älsklingen farit runt i nynäs å bestämt vad vi ska börja samla på för tallrikar och färg, mateus porslin är det iaf :) och köpt lite presenter har vi gjort och hämtat mina böcker till nästa kurs :)

nyss har vi ätit middag, smördegsinbakad fläskfilé med kantareller å majs med stekt bakpotatis skivor & hemmagjord vitlökssås.. Sååååå gott var det! Nu är det bad-time för oss å sedan idol :) imorgon bitti är det jobb för min del å laga bilen för limpans :)'lite recept på det jag gör kan jag återkomma med om ni vill ;) ha en toppen helg, kram'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0