Höst-trött

Att man alltid hamnar i en svacka på höstterminen! Började hösten hårt med två 7,5 poängs kurser, nästa vecka ska den sista tentan vara inne, sen börjar jag ÄNTLIGEN en 15 poängskurs, med inriktning på matematik! Jag är så himla glad för det, för jag tycker det är otroligt kul att äntligen få göra någonting med barnen på min VFU, istället för att bara observera (vilket är kul det också såklart) men... Imorgon blir det en såndär jobbig dag, skola 9-14:30 (ca) måste hinna till jobbet där jag börjar 15:55 till stängning.. så upp kl 6 på morgonen och sedan hemma halv 10 på kvällen igen... fredagen ser likadan ut.. puuuh!! I helgen tänker jag absolut inte plugga utan bara rå om mig själv.. och bilen.. lite vaxning inför vintern och vinterdäck på kanske? :)Vi ska hämta de nya vinterdäcken imorgon, snön kommer väl närsomhelst, tror ni inte? BTW, Jag har en rosa rattmuff nu, och en rosa liten conversesko som hänger i bilen! yeeey :) Maddelutten frågade varför jag inte hade smyckat min förra bil.. så jag får väl göra det med den nya bilen. Tror älsklingen verkligen gillar att köra runt i en röd bil med rosa rattmuff - mycket manligt ;) Ska fortsätta plugga nu så jag är förberedd inför imorgon... + att madde snart ringer för att fika med mig.. behövs alltid lite skitsnack imellanåt sådär :)


Kommentarer
Sanna - Mamma till Isabella

Haha men just det! Synd att jag inte minns hennes efternamn, hade varit skoj att se hur hon var idag. Ja, men det minns jag. :) Hur mår Tess nu förtiden då?



Tack tack! Det är verkligen oerhört mysigt. Men så har jag alltid varit väldigt barnkär också. Förutom att vara mammaledig så pluggar jag även 50% på distans. Pluggar upp lite betyg så jag ska kunna söka vidare sedan när plutten börjar på förskolan. Vad gör du för någonting då? :) Pluggar en massa iallafall ser jag. ;) Kram!

2011-10-19 @ 16:25:46
URL: http://saaanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0