Sköna helg

Skulle varken gått i skolan igår eller jobbat.. Sluta skolan 16 och skulle börja 16:55. Vet ni? Jag hann i tid! Gick 20 min innan å sprang å fick astma.. Men hann gjorde jag! Stolt :) fick iofs komma senare för det bara var jag som kunde jobba. Va supertrött när jag kom hem, då hade älsklingen gjort en omelett med kräftstuvning till mig :) hade inte ätit sen halv 12 när de va lunch så middag 21:30 satt fint!

3 på natten börja en nyinflyttad granne dunka musik med sin "lilla" baslåda.. Då blir man lagom glad. Kl 4 blev de tyst efter att jag tror en granne klaga på honom :) vakna på fel sida så då tog min man med mig på en shoppingtur! Ni ska få se mina fynd i nästa inlägg!

Nu har vi ätit tvårätters.. En liten förätt med crouqets eller vad de heter med en god kräftröra som jag gjorde. Till förrätt blev det rotfruktsgratäng, entrecote å rödvinssås.. De va gott! Nu blire en promenad innan vi ska se film... Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0