Upp å hoppa klockan e 8a!

Dags att börja plugga inför imorgon när jag har seminariet där vår nuvarande lärare frågar ut oss som förr i tiden.. Så kul att läsa om hur de va förut å om miljöns betydelse.. Själva kan vi få sitta i ett litet rum, trångt, på varsin stol med en pytteliten bräda som halva blocket får plats på! Tror inte universitetet har sån bra koll på hur deras elever har det alltid... Sist hade vi faktiskt varsin. Stol å bänk, toppen ;) känner att jag är taggad att plugga idag iaf. Ska städa upp mina kläder som tar upp hela golvet oxå, proffs på det! Sen ikväll blire pannkakor å sedan en promenad :) jag å älskling hade verkligen börjat springa nästan varje dag.. Sen börja skolan.. Då hann inte jag :( den här kursen är bättre planerad så jag hinner ut ändå, vill inte sitta inne en vinter till med chips! Måste röra på kroppen :)
Kycklingen igår blev himmelsk! Å såsen som jag gjorde på skyn :)
Bjuder på nå bild för att inlägget ska se någe roligare ut ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0