en härlig vinterdag, eller?

Det ser ganska mysigt ut att sitta inne i värmen och titta ut mot de kalla :) - 10 grader visar min termometer här hemma. Jag har suttit och ätit lite frukost nu på morgonen och nu sitter jag och "gör läxan". Jag har precis läst ut "Den musiska människan" och ska nu skriva en liten tenta om den boken.. Den första delen känns väl ganska inspirerande, men resten vette tusan... Hursomhelst så går musik-kursen väldigt bra! Jag kan både spela gitarr & piano nu, lite granna iaf :) Man klarar sig på ganska få ackord. Dessvärre går det inge vidare att stämma gitarren här hemma.. har fått låna en. Så om någon läser detta som kan stämma den är ni välkomna hem hit :) Förvånad över att jag faktiskt redan sitter och pluggar, brukar inte börja förrän 12 slaget, men pigg som jag var imorse när älsklingen gick till jobbet gick jag upp :) Kan ha lite med att jag knappt kunde andas också. Skyller på att det är så FÖRBANNAT kallt när man sitter & jobbar, sitter med underställ & flisjacka, men fryser ändå! Iskalla fingrar och näsa..brrr. Kanske ska bli bättre på att blogga - har inte bestämt mig än... det återstår att se :) Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0