laddar upp inför en tuff vecka!

Jag & älskling har gått en mysig promenad idag... skulle ha tagit på sig solbrillor. Varm (are) än vanligt och soligt... det var skönt! Nu sitter jag med datorn, studentlitteratur och har börjat skriva en liten tenta som ska in på onsdag.. Vill verkligen bli klar idag men vill så gärna göra någonting kul istället! Det ser så skönt ut utomhus... Nästa vecka blir det tufft, har skola måndag, tisdag & torsdag & jobb onsdag-söndag.. vette tusan vad jag har åtagit mig denna vecka.. jag lär väl bli mer munter när lönen kommer istället :) Måste hinna plugga också, det blir inte så lätt när man är borta hela dagarna! Har bara mig själv att skylla.. Tur att jag har världens bästa Linus! Lagar mat OCH tvättar.. min prins! Tänkte bara meddela att det blir en tuff nästa vecka, nu måste jag fortsätta skriva :) KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0