löst..

Ja, får man knappt nå arbetstider var det lika bra att ansöka om studielån. IT SUCKS! Tur att jag bara har 3 terminer kvar... behövde ju inte ta fullt studielån heller, det suger ändå. Men men... grannen varnade mig att man kan inte va superwoman under hela sin tid som studerande. Då får jag tid till att plugga mer, lära mig mer och TRÄNA! Så jag lägger nog en hel del stress bakom mig.. inge mer magkatarr, stress, panik, skoltrötthet... Utan lite mer GLÄDJE! :) skriver min examination nu, sen nästa vecka avslutar jag termin 4 och går in på termin 5... förstår ni, termin 5?! Det har gått så himla fort....allting. Inte lång tid kvar på utbildningen, jag & älskling har köpt en lägenhet, förlovat oss och är lyckliga! Hoppas detta år går fort så sommaren 2013 kommer fort... då får jag min examen! 23 år och färdigutbildad... jag längtar tills jag är 23 år.


Kommentarer
Pizza-buddie!

Jag tycker det är JÄTTELÄSKIGT! Nästa år ska man jobba, heltid?! :O

2012-01-06 @ 10:15:17
URL: http://Lindamj.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0